تبلیغات
زندگی به سبک نتورک مارکتینگ (بازاریابی شبکه ای)
 
 
 
بازاریابی شبکه ای (NM) به درد چه کسانی می خورد؟

همه می توانند در نتورک مارکتینگ شرکت کنند، اما لزوما همه کس در آن موفق نمی شود. افراد موفق آنهایی هستند که ویژگی ها و پتانسیل درآمد قوی نتورک مارکتینگ را درک می کنند و حاضرند برای موفقیت بهایش را بپردازند. اینگونه نتورکرهای موفق دل به دریای موانع و مشکلات می زنند. چنین افرادی میل وافری به موفق شدن و نیز پشتکار فراوانی دارند. اینان کسانی هستند که اجازه نمی دهند دیگران رویاهایشان را بدزدند. اگر بدنبال ایجاد تغییری عظیم در درآمد و شیوه زندگی هستید نتورک مارکتینگ مناسب شماست. اما باید اراده کنید که از حاشیه امنتان بیرون بیایید و دست به انجام کارهایی بزنید که برایتان ناآشناست. برای آنکه موفق شوید، باید به انجام کارهایی بپردازید که 90درصد مردم میلی به انجامشان ندارند.
باید کارها را متفاوت با سایرین انجام دهید. آیا به امور زیر علاقه مندید؟
  1. آزادی و امنیت مالی: داشتن زندگی ای رویایی و دانستن اینکه درآمدتان، حتی بعد از آنکه دست از کار بکشید، ادامه خواهد داشت. از آن پس، شما نه بخاطر احتیاج به درآمد، بلکه به دلیل لذت بردن از کارتان فعالیت می کنید.
  2. وقت کافی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه تان داشته باشید. با شغل یا کارتان «ازدواج» نکرده باشید و بتوانید اوقات زیادی را با عزیزانتان سپری کنید.
  3. بتوانید به دور دنیا سفر کنید و همه جا را ببینید.
  4. بتوانید افرادی از سراسر کشور را ببینید و طرح دوستی صادقانه با افرادی بریزید که مایل هستند صرف نظر از نژاد و مذهب، از شما حمایت و به شما کمک کنند.
  5. زندگی شایسته ای برای همسر و فرزندانتان فراهم کنید.
  6. آرامش ذهنی داشته باشید.
اگر دستیابی به موارد یاد شده برایتان لذت بخش است و مایلید برای مدت کوتاهی، سخت تلاش کنید و از تجربه لیدرهای موفق پیروی کنید، پس نتورک مارکتینگ می تواند خواسته شما را برآورده کند. در نتورک مارکتینگ «شکست» وجود خارجی و معنا ندارد، فقط افرادند که ممکن است کار را « ترک » کنند و دست از تلاش بکشند.

منبع:  کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای  (نویسنده: ه. ه. کوئک)


جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا صاحب کسب و کار خود شوید. 
شماره تماس: 09307584802





مطالب مرتبط: 
  1. نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای (بازاریابی چند سطحی) چیست و چگونه تجارتی است؟
  2. بازاریابی شبکه ای در ایران
  3. بازاریابی شبکه ای بعنوان شغل اول یا بعنوان شغل دوم، اما درآمد اول!
  4. بازاریابی شبکه ای یا دسیسه های هرمی
  5. منابع، کتاب ها و سایت های آموزشی بازاریابی شبکه ای
  6. شرکتهای دارای مجوز بازاریابی شبکه ای در ایران
  7. معیارهای انتخاب یک شرکت جهت آغاز فعالیت بازاریابی شبکه ای در آن
  8. ابزار و امکانات مورد نیاز برای آغاز تجارت بازاریابی شبکه ای
  9. چگونه تجارت بازاریابی شبکه ای را آغاز کنیم؟ قدم اول چیست؟
  10. موانع و عوامل عدم موفقیت در بازاریابی شبکه ای کدام ها هستند؟
  11. نگرش، اعتقاد، تعهد، لازمه های موفقیت در بازاریابی شبکه ای  (بسیار مهم)
  12. مهمترین و رایجترین شبهات پیش آمده برای افراد مبتدی
  13. رایجترین بهانه های شایع که بعد از ورود به کار با آنها مواجه ایم

آخرین مطالب

» تبلیغات و اطلاع رسانی ( سه شنبه 22 تیر 1395 )