تبلیغات
زندگی به سبک نتورک مارکتینگ (بازاریابی شبکه ای)
 
 
 
بازاریابی شبکه ای در ایران


در تاریخ 19 آذر ماه سال 1388 دستور العمل بازاریابی شبکه ای در ایران تهیه گردید. تمامی بندهای این دستورالعمل مطابق با آخرین استانداردهای این نوع بازاریابی در سایر کشورها و قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. با بررسی کشورهایی که در این نوع بازرایابی  پیش تاز بوده اند و همچنین کشورهایی که به تازگی این نوع بازاریابی را به رسمیت شناخته اند، در می یابیم که دستور العمل بازاریابلی شبکه ای در ایران یکی از کاملترین دستورالعمل ها می باشد که با همت و تلاش جمع کثیری از افراد متخصص تهیه گردیده است. این دستورالعمل شامل یک مقدمه، چهار فصل، 44 ماده و 13 تبصره است. برای مطالعه کامل این دستورالعمل می توانید به بخش قوانین و مقررات سایت های ایران هشدار و نتورک مارکتینگ وزارت صنعت و معدن مراجعه نمایید.







جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا صاحب کسب و کار خود شوید. 
شماره تماس: 09307584802







مطالب مرتبط:
  1. نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای (بازاریابی چند سطحی) چیست و چگونه تجارتی است؟
  2. بازاریابی شبکه ای بعنوان شغل اول یا بعنوان شغل دوم، اما درآمد اول!
  3. بازاریابی شبکه ای یا دسیسه های هرمی
  4. منابع، کتاب ها و سایت های آموزشی بازاریابی شبکه ای
  5. شرکتهای دارای مجوز بازاریابی شبکه ای در ایران
  6. معیارهای انتخاب یک شرکت جهت آغاز فعالیت بازاریابی شبکه ای در آن
  7. ابزار و امکانات مورد نیاز برای آغاز تجارت بازاریابی شبکه ای
  8. چگونه تجارت بازاریابی شبکه ای را آغاز کنیم؟ قدم اول چیست؟
  9. موانع و عوامل عدم موفقیت در بازاریابی شبکه ای کدام ها هستند؟
  10. نگرش، اعتقاد، تعهد، لازمه های موفقیت در بازاریابی شبکه ای  (بسیار مهم)
  11. بازاریابی شبکه ای (NM) به درد چه کسانی می خورد؟
  12. مهمترین و رایجترین شبهات پیش آمده برای افراد مبتدی
  13. رایجترین بهانه های شایع که بعد از ورود به کار با آنها مواجه ایم

آخرین مطالب

» تبلیغات و اطلاع رسانی ( سه شنبه 22 تیر 1395 )